Corrinne Yu کد نویس ناتی داگ چندی پیش در توییتر گفت:
“ما تقریباََ یک ماه تا عرضه The Last of Us: Remastered بر روی پلی استیشن ۴ فاصله داریم و تیم ما در ناتی داگ در حال حاضر به سختی در تلاش هستند تا کیفیت بازی را افزایش دهند و باگ ها را به حداقل برسانند.
ما در این اَخر هفته به همراه تیم گرافیکی ناتی داگ به شدت درگیر کدنویسی ها بودیم تا فریم ریت بازی را از ۶۰ فریم فرا تر ببریم.”
برنامه نویس ارشد «کریستین گیرلینگ» همچنین سخت مشغول است تا باگ های برجسته که روند را کند می کند از بین ببرد.
“بعد از چهار روز جستجو و سختی کشیدن و بررسی CPU و GPU بالاخره فهمیدم که چه چیزی سرعت ما را کاهش داده بود. “
The Last of Us: Remastered در تاریخ ۲۹ جولای برای کنسول پلی استیشن ۴ با رزولیشن ۱۰۸۰p و فریم ریت فرا تر از ۶۰ فریم بر ثانیه منتشر خواهد شد.
نظر شما در این باره چیست؟
نظرات شما عزیزان: